Miles de neños y neñes asturianes de 3 a 6 años nun van poder escoyer llingua asturiana

L’asociación Reciella (families pol asturianu) alvirtió esta mañana de que, como vien asocediendo nos últimos cursos escolares, les más de les escueles nun ufierten la opción d’asturianu na educación Infantil (3-6 años). En dellos colexos sí se sigue ufiertando l’asignatura voluntaria, que nel so día tuvo xeneralizada, anque cada cursu en peores condiciones.

Dende Reciella recuérdase la importancia de l’alquisición de les llingües n’edaes tempranes y de la discriminación que supon que los neños y neñes que tienen l’asturianu como llingua materna, nun puedan cursar l’asignatura hasta que nun entamen el ciclu de Primaria.

Nos últimos díes y coincidiendo col periodu de matrícula qu’acaba mañana vienres, un grupu numberosu de families, tantu asociaes a Reciella como non asociaes, amosaron la so esmolición por esta situación, especialmente porque la Llei d’Usu y protección del asturianu, establez que “el Principáu d’Asturies va garantizar la enseñanza del bable asturianu en tolos niveles y graos”.

Nesi sentíu púnxose a última hora de la mañana de güei xueves en marcha una recoyida de firmes per parte d’un grupu de families, que consiguió más de 700 sofitos en pocu más de 4 hores, y sigue creciendo de forma esponencial.

Pola posibilidá d’estudiar Llingua Asturiana en tolos centros y niveles educativos

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s